Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2010 23:30 - Сагата "Класическа любов" или "Влезте в Гимназията и загубете личния си живот"
Автор: snejinashasheva Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 15671 Коментари: 91 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2010 02:06


 Както всички сме наясно, в моментът, в който постъпиш в гимназия, претърпяваш сериозен поврат в романтичните си настроения и възприятия. Дали ще се влюбиш за пръв път, дали ще ревнуваш за пръв път, дали ще започнеш сериозна връзка за пръв път, дали ще си с разбито сърце за пръв път...дали ще ти e Първият път...почти всеки преживява това, ако не едно, то друго. Какво става обаче, когато влезеш в Нашата гимназия?
 Ще ви кажа.
 Когато вземеш, че се влюбиш нещастно за пръв път, цялото даскало ще разбере, няма да спрат да те гаврят и в крайна сметка ще убият всякакви шансове да просъществува каквото и да било с тоя човечец, защото вече такава публичност ще е набрала ситуацията, че на него грам , ама грам няма да му се занимава...
 Втори пример-когато изревнуваш за пръв път...Драган ще каже на Петкан, Петкан на Митака, Митака на Геша, Геша на Калата, Калата на Ясо, Ясо на Иво и т.н....и в един момент ще констатираш, че гаджето ти е изневерило...с още 3 други, ти си разбрала, хванала си карабината и си ги изпопребила сите, (щото видиш ли, ти си такава патка, че не знаеш какво да я правиш освен да биеш с нея), а те дори не подозират за това...
 Като цяло май изясних ситуацията накратко...:D
 Та защо започвам тази тема? Напоследък ми направи впечатление какво мащабно развитие има в любовния живот на Класика, та реших, че е недопустимо да се пропусне коментара.
 
Първо, много държа да се наблегне на местата, където се заформят връзки...Извънкласните дейности(като хор, театрална трупа-2 на брой впрочем, секции), екскурзиите(ако някой не се забие на екскурзия, за кво отиваме изобщо?!), купоните, на които се смесват по няколко "компании" и разни такива сладки места...Синьото!...Мда...
 
Та! Започваме хора...Като изключим факта, че Диригентът на хора Даниел Иванов допреди половин година и малко поддържаше сериозна връзка с една от ученичките, (с която междудругото имаха 5 години разлика :Х), става съпрос за Полина от 12а, в това свърталище на души на изкуството се завъртяха толкова романси в последните години, че турските сериали круши да рупат :D
 
Да започнем с Марги от 12b, която дълги години излизаше с Манол, (който беше преподавател по английски език-8 години разлика:Х). Скоро се разделили. Също така подочух, че наш Манол сериозно го закъсал. Дължал много пари на Петьо Ангелов, не си е върнал все още служебния лап-топ на Гимназията, (нищо, че от една година вече не преподава, нищо, че след това беше и в Художествената, откъдето също го уволнили), оказало се също така, че наш Манол има патологично заболяване-Lingua Averitae, патологичен лъжец демек. Наш Манол всъщност прекъснал още в първи курс. Наш Манол всъщност няма никакво образование след НГДЕК, но вече има солиден стаж на преподавател, наеман на чисто доверие. Наш Манол също така в момента е в нещо като неизвестност, защото реално май почти никой не го е виждал от около два-три месеца насам, телефон-няма...Следва продъжение на историята на "наш Манол"...
 
Минаваме на следващата любовна епопея, в която всъщност има доооста странични лица намесени-Епопеята на Марто 11b и Ваня 10d (кучката, която съсипа прекрасното момче...). Останали действащи лица: Николай 12c, Вяра 11а, Елена 11а, Слав 11b, Стефан 11а...предполагам има и още, но няма толкова да се задълбочаваме :D...
 Всичко започнало една есенна утрин, когато М. видял бъдещият си ад и за нещастие си го харесал. Адът му обаче вече бил зает (нищо, че бил в тва даскало от няма и две седмици)...Минало се  не минало време, Адът се освободил, започнал да се мота самотно по коридорите, М. неколкократно го заговарял, търсейки начин да си открадне още миг с това пре[дател]красно създание. След това дошъл ред на Купона у Секса 10с! Там започнала истинската история, там се погледнали по друг начин за пръв път, там говорили по-надълго за пръв път, там тя го видяла да танцува за пръв път ( :D:D:D:D:D:D:D:D:D ) така след солидни размишления Ванчето решила да започне своята "серия"...След като приключила връзката си с Ники в не много добро емоционално състояние, срещайки разбиране и подкрепа в топлите прегръдки на Марто и утеха в плътните му меки устни, решава да направи жалък опит да загърби чувствата си към Н. и да започне на чисто...Опитът е крайно неуспешен. Едва след семица и малко девойката открива, че НЕ, още не е превъзмогнала неуморно биещото си сърце за Пловдивският Кондьо и дъпра щепсела на М. без никаква ясна причина. Минава още известно време, идва Февруари месец, а с него и най-омразният на самотните ден-Св.Валентин. Останала нещастна и отхвърлена от единствената си изгора Ники, Ваня решава отново да хвърли поглед назад с надеждата този път нещо да просъществува помежду им. М. получава обаждане от нея и уж всичко се оправя, любов, цветя и херувимчета...до следващата седмица :D:D:D, когато Ваня пак решава, че не иска да е с него, а да е с Ники...(RING! Round 2 FAIL!)...След като приключват отношения за известно време Ваня се залюбва с най-добрия приятел на Марто-Слав. Истински си подхождали, всичко било невероятно, страхотно и неописуемо затрогващо...докато Слав не решава, че е може да са заедно в момента (неясно що) и Ваня не отива да плаче на вече много добро приятелското рамо на Марто( тук междувременно Вяра адски много хейтва Ваня, защото има чувства към Слав). Естествено по закон на Мърфи от приятелството се раждат чувства (в случая се раждат за трети път-много интересен гинекологичен случай...). Този път обаче изкарват цели седем месеца, в които Ваня си губи девствеността с него и всякви такива пикантни неща. Заминава нашият човек за Германия за един месец, в който Слав само я обикаля, връща се Марто, ама Ваня пак се е влюбила в Слав :D. Отиват вечерта у Слав Ваня и Марто, цяла вечер Слав я баламосва с някви техни песни т.н., после нещо говори двусмилици постоянно и нашта тотално лапва, че има шанс да се съберат...постепенно охладнява към Марто. Късат. Тя не му казва защо. Той разбира от негова приятелка. С Ваня много се скарват. Почти не контактуват. След 2-3 месеца заминават на турне с хора в Белоградчик. През тва време Ваня обаче решила, че пак е влюбена в М. Само че този път сериозно. Животът й свършвал едва ли не. Обичала го…Отиват там и вечерта играят на Истината или се осмеляваш. Тогава Елена, която се води една от най-близките приятелки на Ваня, се забива с М. Пред очите й по най-долния начин. Ваня е съсипана. Вечерта Марто и Ваня се забиват. Минават още поне 4 месеца…В крайна сметка след новогодишния купон, на който пак се забиват, се събират. Всичко е идеално, докато Ваня не влиза в театралната трупа (тук вече засягаме няколко саги :Д) и не се сближава с друг приятел на Марто. Напълно безобидно първоначално, постепенно по стара традиция прераства поне от страна на Ваня (ква изненада) в нещо повече от смях и ебавки. Минава още време, Стефан къса с настоящата си приятелка и след няколко дни на събиране у тях с Ваня се целуват след жесток скандал между Ваня и Марто по-рано вечерта…Ваня и марто късат на следващия ден. Той първоначално не знае, после обаче тя все пак решава а му каже…Той не я поглежда повече допреди, няколко седмици, когато й проговори отново(защото го взеха на мястото на напуснали Стефан, с когото все още не си говори :D:D:D, в театъра). В момента Ваня ходи с някакъв Тото, който, ако се не лъжа бе от 27-ми випуск, футболист и изобщо голЕма работа :Д). Да видим какво ще излезе. Стискаме палци Ваня да си е опекла най-накрая акъла…:)
 
 Продължаваме с хора, в който тук вече историите доста започват да се мешат с театъра. Става въпрос за Елена. Същата тази от предишната епопея. Тя през какво ли не премина. Беше с гола глава, ходи с Благо :)
. После беше “сиганска душа”, ходи със Стефан(същият,да), който пък се оказа, че я лъже и междувременно е и с другото си гадже, с което бяха заедно 2 години(Ива от b клас на 28 випуск). Елена престрада Голямата любов и ПРАС!- събраха се в театъра. Почти без да разговарят, почти без да се поглеждат. Нищо. Междувременно се развива историята с Ваня и Стефан. По едно време Елена разбира. Предполагам й е станало доста тъпо. После обаче Ваня пак е прецакана, защото Стефан и Елена се събират точно, когато В. заминава за Гърция и го разбира чак последната вечер от Facebook при това!
 Елена е на седмото небе и все още е със Стефан и много си отиват бай дъ уей:)

 
  Вяра- Беше ходила с Марто в осми клас, после се беше забивала със Слав, после имаше една дъъълга и сърцераздирателна история покрай Пенчо 12b, който направо дъх не й остави от досадното си преследване, а сега забърса две гидини по-малкият от нея Боби Сиромахов хахуахауахауахауа!

 
  Драгнев прави многократни опити да завърже някоя девойка от хористките, но и при Илина 10d , и при Дженифър 9d, номерът не мина. Затова пък сега…ДРАГНЕВ Е ЗАСЕЧЕН ИЗ УЧИЛИЩЕ С ДЕВОЙКА ОТ ОСМИ КЛАС, С КОЯТО ХОДИ ЗА РЪКА И СЕ ЦЕЛУВА...хммммм :D:D:D:D

 Засега толкоз...СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ! (при това в най-скоро време)...


 

 


Тагове:   училище,   НГДЕК,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - че ти тогава май знаеш всичко. . . ...
04.07.2010 22:51
че ти тогава май знаеш всичко...каква по-голяма клюкарка от теб....пък и трябва да си доста долен/долна,за да пишеш подобни работи за своето даскало
цитирай
2. анонимен - Евалата ти праим, журналисте
04.07.2010 23:23
Много интересно четиво... Потопих се в стола си като пенсионер, четящ вестник "Уикенд". Наистина невероятна епопея, грабна ме и не ми остави дъх до последното редче. Явно авторът е съвсем на "ти" с личния живот на всеки класик, а може би се и крие с диктофонче и камерка в храстите и записва всички важни събития, които едва ли ще му се случат някога.
Не мога да разбера само, защо само хорът е засегнат в тази статия. Вярно е, че са доста задръстени, ама вкарай и други институции. Сигурен съм, че и твоята семейна епопея е също толкова драматична и с толквоа много конфликти, досущ като някой латино-сериал.
Пиши, ако така ще си избиеш комплексите, поне и на читателите им е интересно.
цитирай
3. анонимен - Какъв ти е проблемът, бе??
05.07.2010 00:21
Кой/коя си ти, че да коментираш с тоя език и с тая наглост чуждия живот и чуждите избор и мнение!!! И за Бога, много ми е интересно откъде си се сдобил/а с толкова подробни и лични неща и как смееш да ги излагаш в такава широка публичност! Трето, защо толкова дълбоко си се вгледала в моята личност(да, аз съм Ваня) и що за злоба?! Интересно ми е кой или коя си ти и какво толкова съм ти направила! Предлагам ти нещо много хубаво-намери си личен живот и спри да се бъркаш, да слухтиш и да коментираш чуждия!!!!!!
цитирай
4. анонимен - Евала, маце! Това се казва човек на ...
05.07.2010 00:43
Евала,маце! Това се казва човек на "ти" с личния живот на въпросните хора. Обаче,ми е зверскиинтересно от къде си се добрала до всичко това.... смисъл и аз обичам да разпитвам много и да знам клюките на деня, обаче, ти ме убиваш с тея подробности твоите....не знам дали самите хора знаят толков амного за себе си,колкото ти з атях...Но имаш проблем.... има вече грешна и невярна инфо-трябва да рифрешнен файла и скъпа, бих могла да ти кажа, че си описала много подробности,обаче си изпуснала някои много големи пикантерии,като например за устните на Марто 11 б и за вечерта "в стефан" 11 а, както и за онова за белоградчик, з акоето се говорят наистина легенди....трябва д аобменим с теб малко клюки....а инфо.... и понеже всичко е публично, в този блог, аз ще пиша направо тук.
цитирай
5. snejinashasheva - Евала, маце! Това се казва човек на ...
05.07.2010 00:56
анонимен написа:
Евала,маце! Това се казва човек на "ти" с личния живот на въпросните хора. Обаче,ми е зверскиинтересно от къде си се добрала до всичко това.... смисъл и аз обичам да разпитвам много и да знам клюките на деня, обаче, ти ме убиваш с тея подробности твоите....не знам дали самите хора знаят толков амного за себе си,колкото ти з атях...Но имаш проблем.... има вече грешна и невярна инфо-трябва да рифрешнен файла и скъпа, бих могла да ти кажа, че си описала много подробности,обаче си изпуснала някои много големи пикантерии,като например за устните на Марто 11 б и за вечерта "в стефан" 11 а, както и за онова за белоградчик, з акоето се говорят наистина легенди....трябва д аобменим с теб малко клюки....а инфо.... и понеже всичко е публично, в този блог, аз ще пиша направо тук.


Брей, някои хора мн насериозно са се взели хахаха щял да ми помага, мерси миличък, но нямам нужда от помощта ти! Пък и не знам как точно реши, че съм маце...:Д
цитирай
6. snejinashasheva - Кой/коя си ти, че да коментираш с тоя ...
05.07.2010 01:00
анонимен написа:
Кой/коя си ти, че да коментираш с тоя език и с тая наглост чуждия живот и чуждите избор и мнение!!! И за Бога, много ми е интересно откъде си се сдобил/а с толкова подробни и лични неща и как смееш да ги излагаш в такава широка публичност! Трето, защо толкова дълбоко си се вгледала в моята личност(да, аз съм Ваня) и що за злоба?! Интересно ми е кой или коя си ти и какво толкова съм ти направила! Предлагам ти нещо много хубаво-намери си личен живот и спри да се бъркаш, да слухтиш и да коментираш чуждия!!!!!!


Ей, така чаках момента, в който и ти ще се появиш :D:D:D Смешно същество такова!
цитирай
7. анонимен - хахаха
05.07.2010 01:03
Личи си, че имаш личен живот, мойто момиче (или момче, квото и да си)... Жал ми е за теб, защото такива комплексарчета като теб свършват винаги зле... А може би просто си прекалила с американските колежански сериалченца, да си жива и здрава. Искам да ти кажа, че злобата и завистта не хранят :)
цитирай
8. анонимен - Брей, някои хора мн насериозно са се ...
05.07.2010 01:04
Брей, някои хора мн насериозно са се взели хахаха щял да ми помага, мерси миличък, но нямам нужда от помощта ти! Пък и не знам как точно реши, че съм маце...:Д[/quote]

Виж к'во маце (аз мисля, че си маце, въпреки че може и да поспорим.....нали тиказваха "мъжки")....1 часа е сеш'се. малко ми е ксучно сам съм и т.н. твоите писаници ме събудиха.дори и з амъж е интересно д ати чете интригите обаче аз като казвам че имам какво да добавя,не говоря празни приказки... мисли си,скъпа
цитирай
9. анонимен - мъжки
05.07.2010 01:08
анонимен написа:
Брей, някои хора мн насериозно са се взели хахаха щял да ми помага, мерси миличък, но нямам нужда от помощта ти! Пък и не знам как точно реши, че съм маце...:Д


Виж к'во маце (аз мисля, че си маце, въпреки че може и да поспорим.....нали тиказваха "мъжки")....1 часа е сеш'се. малко ми е ксучно сам съм и т.н. твоите писаници ме събудиха.дори и з амъж е интересно д ати чете интригите обаче аз като казвам че имам какво да добавя,не говоря празни приказки... мисли си,скъпа[/quote]
Искаш ли да се видим някъде и да ми кажеш маце в лицето, приятелю, очевидно ти си интриганта, щом си се занимавал с тва да го пишеш сумати време... Не съм ваня, ако това си мислиш, отрепка
цитирай
10. анонимен - я
05.07.2010 01:15
Я кажи кой си бе, страхливецо ....
цитирай
11. snejinashasheva - Брей, някои хора мн насериозно са се ...
05.07.2010 01:16
анонимен написа:
Брей, някои хора мн насериозно са се взели хахаха щял да ми помага, мерси миличък, но нямам нужда от помощта ти! Пък и не знам как точно реши, че съм маце...:Д


Виж к'во маце (аз мисля, че си маце, въпреки че може и да поспорим.....нали тиказваха "мъжки")....1 часа е сеш'се. малко ми е ксучно сам съм и т.н. твоите писаници ме събудиха.дори и з амъж е интересно д ати чете интригите обаче аз като казвам че имам какво да добавя,не говоря празни приказки... мисли си,скъпа[/quote]

Хаха, чини ми се бъркаш ме, селски, радвам се,че те развеселявам, само че мъжки викат не на мен,а на е тая звезда с героичната история...Смятай...
цитирай
12. анонимен - Кажи кой си бе
05.07.2010 01:20
Кажи ми кой си и да си направим една среща, щото очевидно много ти мели устата в интернет пространството
цитирай
13. анонимен - аре бе
05.07.2010 01:31
Аре бе, мишок страхлив, нали си момче ? Дай да се разберем, да се видим някъде....
чакам....
цитирай
14. анонимен - Аз съм Ваня, гъз!
05.07.2010 01:34
Виж к'во маце (аз мисля, че си маце, въпреки че може и да поспорим.....нали тиказваха "мъжки")....1 часа е сеш'се. малко ми е ксучно сам съм и т.н. твоите писаници ме събудиха.дори и з амъж е интересно д ати чете интригите обаче аз като казвам че имам какво да добавя,не говоря празни приказки... мисли си,скъпа[/quote]

Очевидно и на тебе ти е мн мощна информацията при условие, че на мен ми викаха така, не на тоя/тая или това...щото за мен тва е някво неопределено лайно! абе, изобщо, страхотни информирани, начетени, добрички по душа хора сте се събрали тука. Аре ако не от топли чувства, ма поне от човещинка...д*еба безхарактерните п*тки!
цитирай
15. анонимен - Нали
05.07.2010 01:47
Нали знаеш ако те намеря, пичага, какво те очаква ?
Нищо хубаво... ти току що доказа колко си мъж и колко имаш доблест и достойнство
Поклон пред мъжествеността ти, х*й сплескан. Ще те намеря, обещавам ти :)))))
Моли се да си жена...
цитирай
16. анонимен - Утре в 6 на Попа, викам аз. Ако си м...
05.07.2010 01:49
Утре в 6 на Попа, викам аз. Ако си момче, ште бием, ако си момче, ше те отворим, шото със сигурност си девствена. И Пенчо ще дойде :)
цитирай
17. анонимен - аз лично чакам продължението :D
05.07.2010 01:51
аз лично чакам продължението :D
цитирай
18. анонимен - Аз съм Пенчо, приятелю
05.07.2010 02:04
Аз съм Пенчо, искам да видя как ще ме биеш :) нека да е по-късничко обаче, че имам да уча :D:D:D:D нека да е в 8, но така и не разбрах кой си... Що не кажеш ??? Аз ти казах кой съм...
цитирай
19. анонимен - Аз съм Пенчо, искам да видя как ще ме ...
05.07.2010 02:08
анонимен написа:
Аз съм Пенчо, искам да видя как ще ме биеш :) нека да е по-късничко обаче, че имам да уча :D:D:D:D нека да е в 8, но така и не разбрах кой си... Що не кажеш ??? Аз ти казах кой съм...

Тъпак, аз секс ти уреждам...
цитирай
20. анонимен - как си изкарваш комплексите тук ...
05.07.2010 10:41
как си изкарваш комплексите тук обаче .. вземи се осъзнай, че си жалка :) какво те бърка в чуждия живот та даже и да пишеш в некви безивестни блогове !?
цитирай
21. анонимен - huhuuuuu
05.07.2010 11:51
Некой май е прекалил с Gossip Girl, ма лошо нема, купон да става... Тия неща па са толкоз всеизвестни, че не виждам за кво стаа таз тупурдия. Искам нещо ексклузивно, което никой не знае, а не любовния живот на Стефан, за който и катеричките в Странджа знаят и то от него самия.

Бтв, за Ваня и Марто даже имаш пропуски ;////
цитирай
22. анонимен - За кретенийката и животеца си давам
05.07.2010 12:13
Ам дете, не те знам нито кое си, нито откъде си, ама най-искрено ти казвам - много топличко ми стана на душицата. Някакъв тотално неизвестен ми човек да знае цялата ми любовна сага (е има мисля там една неяснота, но иначе всичко точно така ). В общи линии наистина успяваш с тази своего рода хроника, приемана грешно от някои като изблик на комплекси, да разкриеш, че в нашата мила гимназия всеки знае всичко за всеки и очвеидно, че сме големи клюкари. Иначе сега това че навлизаш в някакви дълбоки подробности - не знам доколко би било приятно на останалите, но ти си знаеш ;). На мен лично не ми пречи - от който и клас да си аз съм повече годинки от теб в това училище, така че смея да твърдя, че тези безмислени клюки и всякаквата друга помия раждана от нас наистина отдавна е спряла да взима интереса ми. И въпреки всичко благодаря за мурафета, дето ми го направи. Халал душо ;)
цитирай
23. анонимен - Е, Норче, хубаво нещо. . . защо така ...
05.07.2010 12:45
Е, Норче, хубаво нещо...защо така тактично си спестила твоите любовни историйки? Или ги пазиш за финал?
цитирай
24. анонимен - Алеле майко
05.07.2010 12:49
Абе, девойче, или младеж...Не знам какво си там, имам да ти кажа няколко неща:
1. Грубооооооо!!!!
2.Мегатъп материал, който вече и е всеизвестен-обогати си малки сборника с клюки, че интрижките ще вземат да западнат!
3. Какъв е тоя гигантски интерес към историята на Ванчето и Мартин, аз не мога да си обясня откъде такива детайли, откъде такава злоба?
4. Опичай си ти акъла, защото, ако те набара някой кой/коя си, ще ти скъса гъзеца, не зависимо от пола!
5. Предположения за личността ти вече плъзнаха в широката аудитория и много много скоро, сигурно преди продължението ти, ще се появят неоспоримите факти вече. (и междудругото-изкъпи се, спри да ходиш с потни мишници, оправи си грозните зъби, пък тогава знай за другите и коментирай...)
цитирай
25. анонимен - abe bokluk tap!
05.07.2010 12:57
zemi see malko v race ma kravo!
цитирай
26. анонимен - Смешен/а си!
05.07.2010 13:09
анонимен написа:
Много интересно четиво... Потопих се в стола си като пенсионер, четящ вестник "Уикенд". Наистина невероятна епопея, грабна ме и не ми остави дъх до последното редче. Явно авторът е съвсем на "ти" с личния живот на всеки класик, а може би се и крие с диктофонче и камерка в храстите и записва всички важни събития, които едва ли ще му се случат някога.
Не мога да разбера само, защо само хорът е засегнат в тази статия. Вярно е, че са доста задръстени, ама вкарай и други институции. Сигурен съм, че и твоята семейна епопея е също толкова драматична и с толквоа много конфликти, досущ като някой латино-сериал.
Пиши, ако така ще си избиеш комплексите, поне и на читателите им е интересно.

Или просто е долен клюкар/ка, който си няма личен ивот и очевидно му е скучно лятото? Аз мога да кажа 1 - това го знаем всички, хвани ИЗЛЕЗ малко, завърти и ти малко любов, спри да клюкариш за приятелите и познатите си и си прекарай времето по по-забавен начин. Сега ти си по-смешен/а от клюките в даскало.
цитирай
27. snejinashasheva - Пишете още коментари, не се стеснявайте! :D
05.07.2010 13:16
анонимен написа:
zemi see malko v race ma kravo!


Май вече казах, че само на кирилица ще приемам коментари...
цитирай
28. анонимен - От всичко прочетено дотук разбрах, ...
05.07.2010 13:48
От всичко прочетено дотук разбрах, че авторът на този блог няма никакво желание да учи в тази гимназия, след като е отделил толкова време да се интересува, да си съчинява и да прави цял блог за подобни глупости. Това училище винаги е било и ще бъде по-специално, защото дава шанс на много хора да получат такава култура, каквато никъде другаде не може да се даде. В интернет пространството свобода има за всички, затова може да прочетем такива глупости, каквито са написани и по-горе, коя от коя с повече изящество... Бих ви посъветвала да преустановите коментарите си, за да не правим чест на това злодеяние, то ще се забрави след не много време. А авторът бих го посъветвала просто да продължи да пише с надеждата да се намери някой и друг балама, който да му отдели така необходимата доза внимание, за която се бори в своя блог. Интересно ми е само да запитам snejinashasheva, какво ще правите, когато завършите това страхотно училище и няма вече кой да ви чете и слуша глупостите?
цитирай
29. анонимен - Ей, хора, какво правите бе???? Как ...
05.07.2010 14:01
Ей,хора,какво правите бе???? Как може изобщо да си правеите труда да цхетете и коментирате тоя боклук, при положение, че е лято и е ваканция.... Не те знам snejinashasheva точно какво си целяла с всичко това (освен да покажеш колко мразиш Ваня и останалите цитираниимена), обаче ти не показа нищо друго ,освен, че си един заблуден пубертет, кифличка, която се чуди още коя клюка да раздуха на всеослушание. И ти казвам, чакам да разбера коя си точно (дано не си той, защото тогава вече наистина нямам думи), но чакам д ате видя коя си и да ти счупя главата, докато ти обяснявам кои с кого колко пъти се е забивал, как се целува Мартин, какви му били устните, или пък кои с кого колко години разлика имал. Моля те, дерзай и искам да видя продължението, за да напиша моята сага з атеб, която вече е в процес на изработване. Поздравявам те, ти си боклук..... както изглежда.
цитирай
30. анонимен - !!!!!!!!
05.07.2010 14:10
Само съжалявам, че за нашия випуск (най-готините ест, тези, които сега завършихме) не напишете такова нещо... защото то ще е дълго около 32442342432423432 страници (със съкращенията)

Колко е яко да си пубер нях нях, адски сте забавани.... само че като излезнете малко навън и си подадете носа ще се чудите какво да правите....

велики са разказите отгоре... :D пуснете го във фейсбук бе! да получи общественост и да започне третата световна!
цитирай
31. анонимен - хахахахахахахахахахахах...
05.07.2010 20:49
Абе, тъпо момиченце! Ти ли си това, бе! много добре те знам и коя си каква си и добре те помня каква беше преди-когато всички те мачкаха и те наричаха с кви ли не обидни гадости...Ткаа ли си отмъщаваш, бе?! Само не ми е ясно защо на грешните хора го правиш-що не събереш смелост първо да им го кажеш на тези в лицето и второ да напишеш подобно нещо за старото си училище...Хахах щото аз те помня ква беше и как всички те избягваха и те наричаха смрадлива, потна и гнусна и ква ли не...Лелеле ебаси излагацията си станала...Понякога ми липсва грозната ти жълта усмивка, но не и в такива моменти-в такива ми се ще да ти избия всичките зъбки един по един и да ти оставя само гадния :D Не ги познвам тия хора, не знам колко са верни и колко грешни нещата, които си писала , но самият факт, че си го направила показва колко си зле! Които и да са, не заслужават подобно нещо, никой не го залужава-дори и ти подмолно грозно влечуго такова!
цитирай
32. анонимен - Нещо си противоречиш
05.07.2010 21:03
Нещо си противоречиш ми се струва, девеойче(о,да знам,ч е си девпйче пък и за девствеността ти съм почти убеден)...та нещо май си изпуснала момента дето викаш:
" Този блог няма за цел да наранява или обижда когото и да било, а просто да излага голата истина и нещата такива каквито са в действителност."
в предишния постинг. Не осъзнаваш ли, че това НАРАНЯВА хората, също така ГИ
ОБИЖДА! Ако не го разбираш тр да си брууутално тъпа, а ако го-начи си брутално злобна и долна! Гордееш ли се с това, което правиш, кара ли те да се чувставаш по-"яка" или по-добър човек...заспиваш ли с усмивка на лице понеже днес си изложила и накарала да се чувства зле един човек повече на тоя свят?!
Еми, аз мога да ти кажа едно ако е така-браво!Хубаво заниманиее си намерила за лятото...явно имаш толкова много неща да правиш, с толкова мнгого приятели да излизаш, че ти се налага да опреш дотук! Фееейл(нали на кирилица искаш...xD)
цитирай
33. snejinashasheva - Доста ме накефи фактът, че преди...
05.07.2010 22:49
Доста ме накефи фактът, че предизвиквам такова въодушевление.
цитирай
34. анонимен - Ти си боклук. . . при това от доста ...
05.07.2010 23:12
Ти си боклук...при това от доста тъпите и не знам всъщност защо наистина толкова хора си губят времето с теб...?! наистина понякога хората са странно глупави
цитирай
35. анонимен - Миличка
05.07.2010 23:58
Мила, само един въпрос имам. Тоест два са.. :))))
1. Осъзнаваш ли какво ще ти се случи на следващият 15ти септември ?
2. Защо не кажеш всичките тези неща в очите на хората ?
Че нямаш доблес да се срещнем само двамата и да ми кажеш "мацка" и "селски" в очите, това го разбрах, ами другите 2 неща ? :)))
цитирай
36. анонимен - Не знам дали си ТЯ или ТОЙ, мислех те ...
06.07.2010 00:05
Не знам дали си ТЯ или ТОЙ, мислех те за тя, но може би изрусената ти грива крие други тайни, но простотията винаги е предизвиквала внимание, няма какво да се възгордяваш ;). Има и по-лесни начини да се почувстваш забележителна (например оправи си зъбките)
цитирай
37. анонимен - :D:D:D:D:D:D
06.07.2010 00:27
ЛУДИ ХОРААААААААААААААААААААААА :D:D:D:D:D Лято е беееее !!!! Толкова ли нямате с какво да се занимавате , че обсъждате тея работи....
цитирай
38. анонимен - Е, да. . . личи си, че учиш в нашто д...
06.07.2010 00:27
Е, да...личи си, че учиш в нашто даскало-Lingua Averitae...хахахахатакова нещо няма бе,идиот!
цитирай
39. анонимен - Ба мааму
06.07.2010 00:27
Я са сакам да ви запитам оти се занимавате со личнио живот на други ора, па си не гледате вашио? Уж възпитани ора... Извинявам се, ако не сте ме разбрали, неграмотник съм.
цитирай
40. анонимен - Чакам си продължението! Що не ме ...
06.07.2010 00:33
Чакам си продължението! Що не ме включиш и мен? ;)
цитирай
41. анонимен - Кажи кой сии, аз да те включа. . . ! И аз ...
06.07.2010 00:40
Кажи кой сии,аз да те включа...! И аз сега пиша "сага"!
цитирай
42. анонимен - Нямам нищо против да ти кажа, нов ...
06.07.2010 00:43
Нямам нищо против да ти кажа, нов сагописецо, ако ми кажеш ТИ кой си ;) И все пак.....няма по-добро от оригинала. Държа Великият гений да ме отрази, не имитаторите
цитирай
43. анонимен - Е, айде да сиостава всичко анони...
06.07.2010 00:47
Е,айде да сиостава всичко анонимно-ако сме твърде открити ще засрамим нашият сагописец и той няма да смее повече да пубикув анищо,а атакив абисери не бива да се изпускат
цитирай
44. анонимен - Бтв, за Ваня и Марто даже имаш ...
06.07.2010 00:50
анонимен написа:


Бтв, за Ваня и Марто даже имаш пропуски ;////


Абе, хора, не стига, че има нещa дето ние не ги помним...сега пък и пропуски :Х:Х:Х леле...:D
цитирай
45. анонимен - А я те тебе чекам, душо моя, сърце неразбрано
06.07.2010 00:54
Ченето ми увисна четейки тези "умопомрачителни, скандални, разтърсващи" разкрития! Вашият стил на писане, представянето на фактите, използването на емотикони и уличен жаргон в кулминационните моменти, всичко е толкова... не знам. Не мога да намеря точният израз, не ми е по силите. Не владея изкуството на словото така добре като вас.

Знаете ли какво мисля да направя? Ще изпратя писмо до Асоциацията на журналистите и Колумбийския Университет с молба да ви номинират, не, да ви наградят с "Пулицър"! Възхищавам ви се! Вие сте същинско превъплъщение на една друга актуална и скандализираща публиката светска дама, която знаем под името Венета Райкова. Само дето вие успявате да уловите сентенцията и не я пускате до край!

А сега сериозно...

ГЛЕДАМ И НЕ ВЯРВАМ НА УШИТЕ СИ! Или поне така би възкликнал един друг виден ваш колега, когато просто види вашето писание.

АНАТЕМА! Или поне така биха възкликнали религиозните служители след като вие ги потопихте в такива интимни тайни.

Маке ти и трън! Или поне така би възкликнал македонецът, който Ви гледа отстрани.

Самтаймс люн, самтаймс уин! Или поне така би възкликнал Камата, оправдавайки се след поредният си гаф.

Ибасииииии змията! Или поне така бих възкликнал аз, бидейки неутрален страничен наблюдател, който привечерно се разхождаше из Мрежата.
цитирай
46. анонимен - Е, айде да сиостава всичко анони...
06.07.2010 00:54
[quote=анонимен]Е,айде да сиостава всичко анонимно-ако сме твърде открити ще засрамим нашият сагописец и той няма да смее повече да пубикув анищо,а атакив абисери не бива да се изпускат

АХАХАХАХАХ тия уникални бисери
цитирай
47. анонимен - Що не дойде на Попа, ма?
06.07.2010 00:57
Що не дойде на Попа, ма?
цитирай
48. анонимен - Абе трябва да се уважават клюкар...
06.07.2010 00:58
Абе трябва да се уважават клюкарските заложби на някого...айде сега....
цитирай
49. анонимен - from Butt Head
06.07.2010 01:11
:D ха-ха-ха-ха-хааааа !!! Ей, евала смях се доста !!!
цитирай
50. анонимен - Защо?
06.07.2010 01:11
Имам въпрос - защо се повдига тази тема? Искам да кажа кому е нужна цялата информация за любовните терзания на група тинейджъри? Не виждам нищо коооой знае колко странно или осъдително, освен огромен сбор разбеснели се хормони. Интересно ми е защо (Нора или който и да излезеш накрая) разказваш историите им на всеослушание? Ти си засегната , отритната от някой представител на силния пол и отмъщаваш или се приемаш за висш наместник на Справедливостта или и аз не знам какво.. Или още по точен въпрос - ЗАЩО се нае да правиш този цирк ?
цитирай
51. анонимен - Айл флай ту дъ мун енд бак иф юд бе, иф ...
06.07.2010 01:13
Айл флай ту дъ мун енд бак иф юд бе, иф юд бе май...драскач!!! Човек, ти имаш дарба,бе, ти трябва да бъдеш оставен на воля да твориш!!! Всяка твоя точка излъчва такова непреодолимо желание за изява!!! И сякаш всяко твое многоточие крещи:"Сет ми фрииииии" и тича по безбрежните белоти на интернет пространството!! Ти заслужаваш пълно поле за изява-хора, не потъпквайте безмерния талант, неописуемата жажда за правда у тази наша бъдеща надежда!!! Ти имаш перспективи, човеко, ти имаш цяла кариера предсебе си...във вестник "ШОК"!!!!!!!!! :Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д евала
цитирай
52. анонимен - NOOOOOOOOOOOOOO
06.07.2010 01:15
http://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s&feature=related
цитирай
53. анонимен - Добре бе, как решаваш, че съм аз? ...
06.07.2010 01:17
Добре бе,как решаваш ,че съм аз? Нора... защо да е Нора?
цитирай
54. анонимен - prodyljenieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
06.07.2010 01:17
!!!!!!!!!!!
цитирай
55. анонимен - Добре бе, как решаваш, че съм аз? ...
06.07.2010 01:20
анонимен написа:
Добре бе,как решаваш ,че съм аз? Нора... защо да е Нора?


Хах, нека помисля, защото в теб злобата си е съзадала нова цивилизация?! Примерно...
цитирай
56. анонимен - Как решаваш, че съм аз. . . . после ...
06.07.2010 01:21
Как решаваш, че съм аз....после защо да е Нора.......ами ти кажи
цитирай
57. анонимен - from Butt Head
06.07.2010 01:21
EPICLY EPIC FAIL!!! ТА–ДА–ДА–ДААААМ! Коментарите са още по-силни !!
цитирай
58. анонимен - защото
06.07.2010 01:25
Защото всички "улики" така да ги наречем водят именно към теб :) Надали всички ще са толкова убедени, ако не си точно ти. Просто така излиза, че ти си единствения човек от твоя випуск, който може и би направил такъв, точно цирк е думата, а колкото и да отричаш сега, ако наистина се окажеш ти, ще е много тъжно, понеже навремето съм си мислил някви работи, от сорта на приятелство спрямо теб :) Ето затова ВСИЧКИ тук мислиМ, че си тоооочно ти, вгорещи нощи, тооочно ти... :D ай със здраве
цитирай
59. анонимен - Сагописецо или там както си се пи...
06.07.2010 01:28
Сагописецо или там както си се писала snejinashasheva, къде ти е продължението,драга? Много закъсняваш....... Аийде тука хората се скъсаха д акоментират и ти си така известна и четена вече а д аняма продължение е излагация...пропускаш!
цитирай
60. анонимен - АЗ СИ МИСЛЯ, ЧЕ ЗА ВСИЧКО ТОВА Е ВИ...
06.07.2010 01:32
АЗ СИ МИСЛЯ, ЧЕ ЗА ВСИЧКО ТОВА Е ВИНОВНА ВАНЯ...ДОРИ И ДА НЕ ГО Е НАПИСАЛА ТЯ, ТО Е ДОСТАТЪЧНО ДА СЛУШАШ КАК РАЗПРАЕЯ НА ВСЕОСЛУШАНИЕ КАКВИ ЛИ НЕ ИСТОРИИ ОТ СУТИН ДО ВЕЧЕР В КАФЕТАТА. ВСЕКИ ЕДИН МОЖЕ ДА СЕДНЕ И ДА КОМПИЛИРА КЪДЕ КАКВО ЧУЛ И ДА ПУСНЕ ТВА НЕЩО...НО ВАНЧЕТО СИ ДАВА МАТЕРИАЛ ОПРЕДЕЛЕНО.

цитирай
61. анонимен - НПМГ
06.07.2010 01:33
Скъпи нормални хора, които четете това

Не искам да спирам вашият кеф, но държа да кажа, че са допуснати няколко грешки. В писането до тук не става въпрос за Класическата гимназия НГДЕК, а за НПМГ т.е. природоматематическата. Писанията дотук нямат общо със святото Семейство в Модерно Предградие.
цитирай
62. анонимен - Готин, охлади малко страстите бе. . ...
06.07.2010 01:34
Готин,охлади малко страстите бе..... Че е Ваня,Ваня е, ама не с еготрещи толкоз.Сакън! Аман! Щи стане нещо...Ванче, мило,.... мисли си....
цитирай
63. анонимен - ДО НПМГ
06.07.2010 01:40
Айде бе, за вас било писано, сляп ли си ??? Нещо си се объркал, точно за ХГДЕК става въпрос, приятелю. :) Бъди сигурен :)А тоя над мене да знае, че не е Ваня автора, трябва да си супер тъпо копеле, за да си помислиш, че е тя :)
цитирай
64. анонимен - Готин, охлади малко страстите бе. . ...
06.07.2010 01:40
анонимен написа:
Готин,охлади малко страстите бе..... Че е Ваня,Ваня е, ама не с еготрещи толкоз.Сакън! Аман! Щи стане нещо...Ванче, мило,.... мисли си....


ГОТИНА СЪМ...АМА ТУКА НАЛИ ВСИЧКО Е БЕЗПОЛОВО И АНОНИМНО... КАЗВАМ СЪВСЕМ СЕРИОЗНО ТЕЗИ НЕЩА, КОИТО СА ПИСАНИ ТУК ВАНЯ ГИ Е КОМЕНТИРАЛА ТОЛКОВА ПЪТИ, ЧЕ НЯМА НАКЪДЕ. ТАКА Е КАТО ЧОВЕК ВИСИ САМО В КАФЕТО ВМЕСТО ДА ВЗЕМЕ И ДА ПОНАУЧИ НЕЩО.
цитирай
65. анонимен - АЗ СИ МИСЛЯ, ЧЕ ЗА ВСИЧКО ТОВА Е ВИ...
06.07.2010 01:43
анонимен написа:
АЗ СИ МИСЛЯ, ЧЕ ЗА ВСИЧКО ТОВА Е ВИНОВНА ВАНЯ...ДОРИ И ДА НЕ ГО Е НАПИСАЛА ТЯ, ТО Е ДОСТАТЪЧНО ДА СЛУШАШ КАК РАЗПРАЕЯ НА ВСЕОСЛУШАНИЕ КАКВИ ЛИ НЕ ИСТОРИИ ОТ СУТИН ДО ВЕЧЕР В КАФЕТАТА. ВСЕКИ ЕДИН МОЖЕ ДА СЕДНЕ И ДА КОМПИЛИРА КЪДЕ КАКВО ЧУЛ И ДА ПУСНЕ ТВА НЕЩО...НО ВАНЧЕТО СИ ДАВА МАТЕРИАЛ ОПРЕДЕЛЕНО.

Първо-не мисля, че разправям на всеослушание квото и да било. Това, което споделям с приятелите си в кафето, по никакъв начин не те бърка стига ти самия/мата да не остриш уши-тва вече си е твой проблем. Второ-дори някой да е чул квото и да било и да е компилирал или там както искаш го кажи, това не му дава никакво право да публикува подобни неща. Трето-да, вярно, че е фокусирано главно върху мен само че не единствено! Както забелязваш има и други хора в кюпа, за които не смятам, че имам КАКВАТО И ДА БИЛА вина. И последно-ако обичаш, опитай се да спазваш добрия тон, защото както виждаш тук има доста по-засегнати хора от теб, които се държат крайно възпитано за настоящата ситуация...

цитирай
66. анонимен - Не е задължително да съм копеле. . . . ...
06.07.2010 01:44
Не е задължително да съм копеле.... може и да съм с друг пол,а?
цитирай
67. анонимен - Готин, охлади малко страстите бе. . ...
06.07.2010 01:45
анонимен написа:
анонимен написа:
Готин,охлади малко страстите бе..... Че е Ваня,Ваня е, ама не с еготрещи толкоз.Сакън! Аман! Щи стане нещо...Ванче, мило,.... мисли си....


ГОТИНА СЪМ...АМА ТУКА НАЛИ ВСИЧКО Е БЕЗПОЛОВО И АНОНИМНО... КАЗВАМ СЪВСЕМ СЕРИОЗНО ТЕЗИ НЕЩА, КОИТО СА ПИСАНИ ТУК ВАНЯ ГИ Е КОМЕНТИРАЛА ТОЛКОВА ПЪТИ, ЧЕ НЯМА НАКЪДЕ. ТАКА Е КАТО ЧОВЕК ВИСИ САМО В КАФЕТО ВМЕСТО ДА ВЗЕМЕ И ДА ПОНАУЧИ НЕЩО.


E, да добре, че ме поучава човек, който не знае как да си смени Caps-a :Д

цитирай
68. анонимен - Готин, охлади малко страстите бе. . ...
06.07.2010 01:50
анонимен написа:
Готин,охлади малко страстите бе..... Че е Ваня,Ваня е, ама не с еготрещи толкоз.Сакън! Аман! Щи стане нещо...Ванче, мило,.... мисли си....


Е, да бе, добре, че не ме изкарахте психарка дето си говори сама :D
цитирай
69. анонимен - Е, ще те изкараме ако, искаш. Въпрос ...
06.07.2010 01:53
Е, ще те изкараме ако,искаш.Въпрос на време е мадам snejinashasheva да те опише в още една доблестна светлина хахахахахах
цитирай
70. анонимен - Уникални сте. Интересно ми е на к...
06.07.2010 01:54
Уникални сте. Интересно ми е на каква част от хората, коментирали тук, НАИСТИНА им дреме? Или просто ви се гледа сеир и искате да сте на "ти" със "скандала"?
цитирай
71. анонимен - Гледа ми се сеир хахаха и някъде си ...
06.07.2010 01:56
Гледа ми се сеир хахаха и някъде си прочетох и мойто именце как д ати кажа
цитирай
72. анонимен - Е, ще те изкараме ако, искаш. Въпрос ...
06.07.2010 01:57
анонимен написа:
Е, ще те изкараме ако,искаш.Въпрос на време е мадам snejinashasheva да те опише в още една доблестна светлина хахахахахах


Aз чакам, чакам...:Д на мен вече ми е забавно, честно казано, нетърпението напира :Д
цитирай
73. анонимен - Гледа ми се сеир хахаха и някъде си ...
06.07.2010 02:00
анонимен написа:
Гледа ми се сеир хахаха и някъде си прочетох и мойто именце как д ати кажа

Умно чадо си ти, прочети пак какво написах.
цитирай
74. анонимен - Абе като стана въпорс-мадам sne...
06.07.2010 02:00
Абе като стана въпорс-мадам snejinashasheva е нещо мн мълалива тази вечер...снощи нещо обаждаше се а-у...днес-нищо...Да не са й спряли нета? хах
цитирай
75. анонимен - Не бе, вързал и се е езикът от толкоз ...
06.07.2010 02:02
Не бе,вързал и се е езикът от толкоз много коментари...или пък твори сегамв момента...
цитирай
76. анонимен - Абе хора, забелязвате ли, че ТОЧНО ...
06.07.2010 02:04
Абе хора, забелязвате ли, че ТОЧНО ВИЕ коментирате как въпросният автор (явно авторка) няма личен живот и т.н. Сега се замислете кой е прекарал повече време, пишейки в тоя блог - ВИЕ или ТОЙ?
цитирай
77. анонимен - Хехехе земи си тая загуба. . . да не би ...
06.07.2010 02:05
Хехехе земи си тая загуба...да не би да ти липсва :D
цитирай
78. анонимен - Ми липсва ми пък! Искам да чета още за ...
06.07.2010 02:06
Ми липсва ми пък! Искам да чета още за себе си :Д
цитирай
79. анонимен - Абе хора, забелязвате ли, че ТОЧНО ...
06.07.2010 02:07
анонимен написа:
Абе хора, забелязвате ли, че ТОЧНО ВИЕ коментирате как въпросният автор (явно авторка) няма личен живот и т.н. Сега се замислете кой е прекарал повече време, пишейки в тоя блог - ВИЕ или ТОЙ?


Евала! Най-накрая някой да обърне внимание на това!
цитирай
80. анонимен - Ми липсва ми пък! Искам да чета още за ...
06.07.2010 02:09
анонимен написа:
Ми липсва ми пък! Искам да чета още за себе си :Д


А ти си? Не за друго ма сме с обща съдба...Не е леко да си звезда в мрежата-какво да ти кажа хахахахахахах
цитирай
81. анонимен - Ми липсва ми пък! Искам да чета още за ...
06.07.2010 02:11
анонимен написа:
Ми липсва ми пък! Искам да чета още за себе си :Д

Ама и ти си се кефиш на рекламата, а?
цитирай
82. анонимен - Ми липсва ми пък! Искам да чета още за ...
06.07.2010 02:12
анонимен написа:
Ми липсва ми пък! Искам да чета още за себе си :Д


Е така е-славата замайва :Д
цитирай
83. анонимен - Ми липсва ми пък! Искам да чета още за ...
06.07.2010 02:13
анонимен написа:
анонимен написа:
Ми липсва ми пък! Искам да чета още за себе си :Д


А ти си? Не за друго ма сме с обща съдба...Не е леко да си звезда в мрежата-какво да ти кажа хахахахахахах


Ти пък, известната... Голяма гордост :D Като не можеш с друго, ще си известна с мизериите и простотиите си, айде кефи си се на славата!
цитирай
84. анонимен - Коя реклама? :D :D :D :D
06.07.2010 02:15
Коя реклама? :D :D :D :D
цитирай
85. анонимен - Искам "Сага за Синия зъб&q...
06.07.2010 02:16
Искам "Сага за Синия зъб"!
цитирай
86. анонимен - Ми липсва ми пък! Искам да чета още за ...
06.07.2010 02:19
анонимен написа:
анонимен написа:
анонимен написа:
Ми липсва ми пък! Искам да чета още за себе си :Д


А ти си? Не за друго ма сме с обща съдба...Не е леко да си звезда в мрежата-какво да ти кажа хахахахахахах


Ти пък, известната... Голяма гордост :D Като не можеш с друго, ще си известна с мизериите и простотиите си, айде кефи си се на славата!



Хахахаа, тъпак, аз съм момче!
цитирай
87. анонимен - Надявай се да бъдеш забелязан от ...
06.07.2010 02:20
Надявай се да бъдеш забелязан от мадам shasheva, понеже тя попринцип е заета да свети на марто и ваня най-ввече
цитирай
88. анонимен - 87. анонимен - Надявай се да бъдеш ...
06.07.2010 02:21
87. анонимен - Надявай се да бъдеш забелязан от ...
02:20
Надявай се да бъдеш забелязан от мадам shasheva, понеже тя попринцип е заета да свети на марто и ваня най-ввече


Очевидно...
цитирай
89. анонимен - Хахахаа, тъпак, аз съм момче! ...
06.07.2010 02:22
анонимен написа:
Хахахаа, тъпак, аз съм момче!

Хахахаа, момче, ти си тъпак!
цитирай
90. анонимен - хаха и двамата сте тъпаци викам аз :Д
06.07.2010 02:24
хаха и двамата сте тъпаци викам аз :Д
цитирай
91. анонимен - 87. анонимен - Надявай се да бъдеш ...
06.07.2010 02:44
анонимен написа:
87. анонимен - Надявай се да бъдеш забелязан от ...
02:20
Надявай се да бъдеш забелязан от мадам shasheva, понеже тя попринцип е заета да свети на марто и ваня най-ввече


Offf, a az ne moga razbera zashto prodyljavame da se zanimavame s tova pri polojenie, che Vanya i Martin dori ne sa zaedno ot suma ti vreme?!?!?!?! Typooo...

Очевидно...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: snejinashasheva
Категория: Новини
Прочетен: 28982
Постинги: 3
Коментари: 102
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930